Genital PRP Ankara

Genital PRP Tedavisi Ankara

Genital PRP (Platelet Rich Plasma); kişinin kendi kanından hazırlanan plazmanın dış ve iç genital bölgeye uygulanmasıdır. Hem vajina içine veya dış kısmına yapılabilir.

Genital PRP Nasıl Hazırlanır, Yapılır?

PRP nasıl hazırlanır? Damar yolundan alınan kan santrifüj edildikten sonra ‘Platelet’ yani ‘Trombosit’ dediğimiz pıhtılaşma hücrelerinden zengin plazma elde ederiz. Santrifüjle birbirinden ayrılan plazmadaki platelet konsantrasyonu yaklaşık 3-5 katına çıkar. Plateletten zengin plazmaya PRP (Platelet Rich Plasma) diyoruz.

PRP, içerdiği büyüme faktörleri (Growth factor) ve sitokinlerle yara iyileşmesini başlatır. Yapılan çalışmalarda doku içine enjekte edilince içeriğindeki plateletlerden ayrışan büyüme faktörleri kolajen yapımını uyararak, yara iyileşmesi ve doku yenilenmesinde çok etkili olduğu ortaya konmuş.

Genital PRP Ne İşe Yarar?

Genital bölgenin gençleştirilmesi, cinsel isteksizlik, orgazm olamama gibi sorunların tedavisinde de PRP tedavisi çok yaygın kullanıyoruz.

Dış Genital Bölgeye Uyguladığımız PRP

Dış genital bölgeye uyguladığımız PRP, yüzeysel düzleşme ve gençleştirme yapar. Dış dudaklarda çöküntü, renk koyulaşması ve kırışıklıkları giderir; dolgunluk ve parlaklık, sıkılaşma sağlar.

Vajina İçine PRP

Vajina içine yaptığımız genital PRP uygulamalarında amacımız, doku yenilemesini sağlayarak cinsel isteksizlik ve orgazm üzerinde olumlu etkiler yaratmaktır.

Vajinal Kuruluk İçin PRP

Yine menopozdaki kadınlarda ortaya çıkan vajinal kuruluk tedavisinde de biz genital veya vajinal PRP uygulamaları ile vajinanın yenilenmesini (rejuvenasyon) sağlıyoruz.

Genital PRP ayrıca;

• Dış dudaklara gençleştirme ve renk açma için genital bölge PRP si uygulanabilir.
  • İdrar kaçırma tedavisine yardımcı olmak amacı ile, vajina üst duvarı ile üretra arasına genital PRP uyguluyoruz.
  • Epizyotomi (doğumda oluşan kesi) skarlarının düzeltilmesinde genital PRP uygulaması yapıyoruz.
  • Vajina içine, vajinal kuruluk ve ağrılı cinsel ilişkinin azaltılması için genital PRP uyguluyoruz.
  • Klitoris, G noktası ve vajinanın duyarlı noktalarına, O shot (orgazm tedavisi) için genital PRP sıkça yapıyoruz.

O shot nedir?

İç genital ve klitoral alana yapılan PRP uygulamasıdır. Özellikle vajinanın ön duvarı ve klitoris bölgesine yapılan PRP enjeksiyonları cinsel haz ve orgazm işlevini arttırır. Bu nedenle O shot ©️ yani ‘orgazm aşısı’ olarak da bilinir.

O Shot uygulaması; kadınlarda cinsel hazzın arttırılması, orgazm sorununun tedavisi ve idrar kaçırma problemleri için uyguluyoruz.

Genital PRP Tedavisi Seansları

Genital bölge PRP tedavisi; 3 hafta ara ile 3-4 kez yapılır. İşlem ağrılı bir işlem değildir.

Genital PRP Sonrası

Genital PRP sonrası hastamız hemen eve gidebilir. Genital bölge PRP tedavisi sonrası dört gün ilişki yasağı dışında hiçbir kısıtlamaya gerek yoktur.